nedjelja, 25. travnja 2021.

GRADITELJ KODA MINECRAFT MODUL 2

 Minecraft prijava i obogaćivanje: Uvod u kodiranje

Modul 2: Započnite s pokretanjem Graditelja koda



NAUČI

Kodiranje u Minecraft-u: Obrazovno izdanje jednostavno je kroz upotrebu Code Builder-a. Code Builder je značajka dostupna u igri koja omogućava igračima da stvaraju i grade brzo i jednostavno.


Prilikom kodiranja u programu Minecraft Education Edition, novi lik nazvan „Agent" pojavit će se u svijetu u blizini vašeg uređaja nakon pokretanja Code Builder-a. Ovaj novi agent podijelit će imena vaših igrača kao što je: "JohnD.Agent". Ovaj agent vam može pomoći dovršite rutinske i ponavljajuće zadatke kao što su zidanje zidova i uzgoj u Minecraft-u korištenjem kodiranja.Kodiranje se i dalje može dogoditi u igri Minecraft: Education Edition bez upotrebe agenta.



KORACI

Pokrenite Builder koda pomoću sljedećih koraka. U priloženom PDF-u možete se uputiti na korake za pokretanje Graditelja koda.


1) Otvorite Minecraft: Obrazovno izdanje i nastavite do predloška World Blocks of Grass.


2) Jednom u svijetu pritisnite “C” ako koristite miš / tastaturu ILI pritisnite ikonu pored pauze / čavrljanja u gornjem centru ekrana dok ste na dodir.


3) Odaberite Microsoft MakeCode kao opciju kodiranja za potrebe ovog kursa.



4) Dugmad i navigacijski alati na vrhu prozora kreatora koda omogućuju različito kretanje. Vježbajte sljedeće:




Proširite prozor Graditelja koda na cijeli zaslon pomoću gumba koji pokazuje strelice usmjerene na svaki kut.

Pomaknite prozor Graditelja koda s desna / lijeva i nazad pomoću gumba koji izgleda vertikalno podijeljen na pola.

Zatvorite prozor Code Builder klikom na “X” u gornjem desnom kutu.

Ponovo otvorite Code Builder pritiskom na “C” ako koristite miš / tastaturu ILI pritisnite ikonu pored pauze / chata u gornjem centru ekrana dok ste na dodir.

Zatvorite Code Builder još jednom klikom na “X” u gornjem desnom uglu.

5) Vježbajte uklanjanje svog agenta. Upišite „/“ da biste otvorili naredbeni zaslon. Završite s upisivanjem naredbe “/ remove @c” da uklonite svog agenta iz svijeta. Sredstvo je uklonjeno kada nestane u oblaku dima, a na ekranu stoji „Uklonjeni agent JohnD“.




REFLECT

Nakon istraživanja alata Graditelj koda, razmotrite sljedeće pitanje:


Na koje poteškoće ili prepreke bi pedagog mogao biti spreman prilikom uvođenja Code Builder-a učenicima?





Nema komentara:

Objavi komentar

Kolicina-toplote