Minecraft prijava i obogaćivanje: Uvod u kodiranje
Modul 2: Započnite s pokretanjem Graditelja koda
NAUČI
Kodiranje u Minecraft-u: Obrazovno izdanje jednostavno je kroz upotrebu Code Builder-a. Code Builder je značajka dostupna u igri koja omogućava igračima da stvaraju i grade brzo i jednostavno.
Prilikom kodiranja u programu Minecraft Education Edition, novi lik nazvan „Agent" pojavit će se u svijetu u blizini vašeg uređaja nakon pokretanja Code Builder-a. Ovaj novi agent podijelit će imena vaših igrača kao što je: "JohnD.Agent". Ovaj agent vam može pomoći dovršite rutinske i ponavljajuće zadatke kao što su zidanje zidova i uzgoj u Minecraft-u korištenjem kodiranja.Kodiranje se i dalje može dogoditi u igri Minecraft: Education Edition bez upotrebe agenta.
KORACI
Pokrenite Builder koda pomoću sljedećih koraka. U priloženom PDF-u možete se uputiti na korake za pokretanje Graditelja koda.
1) Otvorite Minecraft: Obrazovno izdanje i nastavite do predloška World Blocks of Grass.
2) Jednom u svijetu pritisnite “C” ako koristite miš / tastaturu ILI pritisnite ikonu pored pauze / čavrljanja u gornjem centru ekrana dok ste na dodir.
3) Odaberite Microsoft MakeCode kao opciju kodiranja za potrebe ovog kursa.
4) Dugmad i navigacijski alati na vrhu prozora kreatora koda omogućuju različito kretanje. Vježbajte sljedeće:
Proširite prozor Graditelja koda na cijeli zaslon pomoću gumba koji pokazuje strelice usmjerene na svaki kut.
Pomaknite prozor Graditelja koda s desna / lijeva i nazad pomoću gumba koji izgleda vertikalno podijeljen na pola.
Zatvorite prozor Code Builder klikom na “X” u gornjem desnom kutu.
Ponovo otvorite Code Builder pritiskom na “C” ako koristite miš / tastaturu ILI pritisnite ikonu pored pauze / chata u gornjem centru ekrana dok ste na dodir.
Zatvorite Code Builder još jednom klikom na “X” u gornjem desnom uglu.
5) Vježbajte uklanjanje svog agenta. Upišite „/“ da biste otvorili naredbeni zaslon. Završite s upisivanjem naredbe “/ remove @c” da uklonite svog agenta iz svijeta. Sredstvo je uklonjeno kada nestane u oblaku dima, a na ekranu stoji „Uklonjeni agent JohnD“.
REFLECT
Nakon istraživanja alata Graditelj koda, razmotrite sljedeće pitanje:
Na koje poteškoće ili prepreke bi pedagog mogao biti spreman prilikom uvođenja Code Builder-a učenicima?
Nema komentara:
Objavi komentar