nedjelja, 25. travnja 2021.

MODUL 3 MINECRAFT

 Minecraft prijava i obogaćivanje: Uvod u kodiranje

Modul 3: Kôd sa Builderima koda


UČITE I RADITE

Microsoft MakeCode čini kodiranje u Minecraft-u: Education Edition jednostavnim i lakim uz blok kodiranje. Sa svakim korakom koji završite imat ćete priliku istražiti određenu funkciju u okruženju kodiranja i vidjeti stvarni rezultat te funkcije u svijetu Minecraft: Education Edition.


Svaki korak u stvaranju koda s MakeCode povezan je s blokovima različitih boja. Svaka vrsta bloka također ima određeni oblik sličan dijelovima slagalice koji će se uklopiti samo ako se pravilno koriste. Neki blokovi imaju polja za uređivanje u koja se mogu unijeti brojevi ili tekst. Ovi brojevi ili tekst su parametri koje kod koristi za postizanje željenog ishoda.


Koristeći MakeCode kroz Code Builder u Minecraft: Education Edition, vježbat ćete dodavanje malo života svom agentu. Naučit ćete koristiti kod i agent za izgradnju i kretanje u Vodiču: Premještanje agenta. U priloženom PDF-u možete uputiti korake za pristup Tutorijalima za kodiranje pomoću Make Code-a.


KORACI

1) Ako to već niste učinili, otvorite Minecraft: Obrazovno izdanje i prijeđite na predložak World Blocks of Grass.


2) Upišite „C“ da biste otvorili okvir s kodom. Kliknite na MakeCode.




3) Pronađite Vodiče i pomoću tipke sa strelicom pomičite dok ne pronađete Agent Move.




4) Vodiči su dostupni u blokovima, Pythonu i Javascriptu. Odaberite Vodič za početak blokova.




5) Slijedite upute date u vodiču kako biste natjerali agenta da se pomakne.



DO

Upotrijebit ćemo MakeCode kroz Code Builder u Minecraft: Education Edition kako bismo vašem svijetu dodali malo više života. U ovom slučaju, mriješćenjem pilića ... napravite to PUNO PILETA !!


KORACI

1) Ako to već niste učinili, otvorite Minecraft: Obrazovno izdanje i prijeđite na predložak World Blocks of Grass.


2) Upišite „C“ da biste otvorili okvir s kodom. Odaberite MakeCode.




3) Odaberite lekciju: Pileća kiša.




4) Vodič je ponovo dostupan u blokovima, Pythonu i Javascriptu. Odaberite Vodič za početak blokova.




5) Slijedite upute dane u tutorialu kako bi kiša postala pilići! Zabilježite funkcije svakog bloka, boju bloka i polja koja se mogu uređivati.


Neobvezno:


Eksperimentirajte s nekim varijacijama koda Chicken Rain koji ste upravo popunili u MakeCodeu. Pritisnite “C” za povratak u prozor Graditelja koda i radite na promjeni ponašanja koda promjenom “blokova” ili parametara korištenih u postojećim blokovima.


Koristite ove varijacije u ovom jednostavnom kodu:


Upotreba druge životinje

Stvoreno na različitim Spawn Point-ima

Broj izliječenih životinja

Bilo koja kombinacija ovih parametara

Dodajte dodatnu "naredbu za chat" i napravite novi kôd.


REFLECT

Nakon rada s blokovskim kodiranjem u MakeCodeu, razmotrite sljedeća pitanja:


Na koje ste poteškoće ili frustracije naišli?

Kako biste najbolje mogli pripremiti svoje učenike za ista takva osjećanja?


Nema komentara:

Objavi komentar

Kolicina-toplote