Minecraft prijava i obogaćivanje: Uvod u kodiranje
Modul 3: Kôd sa Builderima koda
UČITE I RADITE
Microsoft MakeCode čini kodiranje u Minecraft-u: Education Edition jednostavnim i lakim uz blok kodiranje. Sa svakim korakom koji završite imat ćete priliku istražiti određenu funkciju u okruženju kodiranja i vidjeti stvarni rezultat te funkcije u svijetu Minecraft: Education Edition.
Svaki korak u stvaranju koda s MakeCode povezan je s blokovima različitih boja. Svaka vrsta bloka također ima određeni oblik sličan dijelovima slagalice koji će se uklopiti samo ako se pravilno koriste. Neki blokovi imaju polja za uređivanje u koja se mogu unijeti brojevi ili tekst. Ovi brojevi ili tekst su parametri koje kod koristi za postizanje željenog ishoda.
Koristeći MakeCode kroz Code Builder u Minecraft: Education Edition, vježbat ćete dodavanje malo života svom agentu. Naučit ćete koristiti kod i agent za izgradnju i kretanje u Vodiču: Premještanje agenta. U priloženom PDF-u možete uputiti korake za pristup Tutorijalima za kodiranje pomoću Make Code-a.
KORACI
1) Ako to već niste učinili, otvorite Minecraft: Obrazovno izdanje i prijeđite na predložak World Blocks of Grass.
2) Upišite „C“ da biste otvorili okvir s kodom. Kliknite na MakeCode.
3) Pronađite Vodiče i pomoću tipke sa strelicom pomičite dok ne pronađete Agent Move.
4) Vodiči su dostupni u blokovima, Pythonu i Javascriptu. Odaberite Vodič za početak blokova.
5) Slijedite upute date u vodiču kako biste natjerali agenta da se pomakne.
DO
Upotrijebit ćemo MakeCode kroz Code Builder u Minecraft: Education Edition kako bismo vašem svijetu dodali malo više života. U ovom slučaju, mriješćenjem pilića ... napravite to PUNO PILETA !!
KORACI
1) Ako to već niste učinili, otvorite Minecraft: Obrazovno izdanje i prijeđite na predložak World Blocks of Grass.
2) Upišite „C“ da biste otvorili okvir s kodom. Odaberite MakeCode.
3) Odaberite lekciju: Pileća kiša.
4) Vodič je ponovo dostupan u blokovima, Pythonu i Javascriptu. Odaberite Vodič za početak blokova.
5) Slijedite upute dane u tutorialu kako bi kiša postala pilići! Zabilježite funkcije svakog bloka, boju bloka i polja koja se mogu uređivati.
Neobvezno:
Eksperimentirajte s nekim varijacijama koda Chicken Rain koji ste upravo popunili u MakeCodeu. Pritisnite “C” za povratak u prozor Graditelja koda i radite na promjeni ponašanja koda promjenom “blokova” ili parametara korištenih u postojećim blokovima.
Koristite ove varijacije u ovom jednostavnom kodu:
Upotreba druge životinje
Stvoreno na različitim Spawn Point-ima
Broj izliječenih životinja
Bilo koja kombinacija ovih parametara
Dodajte dodatnu "naredbu za chat" i napravite novi kôd.
REFLECT
Nakon rada s blokovskim kodiranjem u MakeCodeu, razmotrite sljedeća pitanja:
Na koje ste poteškoće ili frustracije naišli?
Kako biste najbolje mogli pripremiti svoje učenike za ista takva osjećanja?
Nema komentara:
Objavi komentar